lördag 5 april 2014

vad ska man göra nu?

Nu är den här dagen snart slut... har varit en bra lördag, skönt att bara va hemma med familjen och ta det lugnt :) 
man orkar inte alltid springa runt på stan och kolla killar ;) haha
då föredrar jag hällre att sitta hemma och ha familje mys :)

konstigt nog är jag inte ett dugg trött, fast jag var vaken till ca 3 igår natt... vaknade vid typ 10 tror jag... kanske fått lite sömn men inte vad jag vill ha ;) 
men blir väl en lika dan natt idag med, kanske hittar på någon bra film jag kan se, har ni några förslag så hör gärna av er! ni ser ju på min presentation var ni kan skriva, eller så är det bara att kommentera :)

vad har ni gjort idag?
jag älskar att få veta vad folk gör på helgerna, det ger även mig tips på vad jag kan göra, eftersom jag typ alltid gör samma sak på helgerna ;) hehe

ja, vad säger ni? ska man kanske kolla på någon film? 
jag tror nästan jag ska slå till med det... ja ;) hehe 
beslutsångest här ;) haha 

ha en fortsatt trevlig lördag alla fina! kram

bjuder även på en bild på mig och lilla majvor (maja) som är i sälen och som jag saknar som tusan!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!