söndag 6 april 2014

if you never try you'll never know

God eftermiddag på er!
jag sitter nu ute på altanen och dricker en god kopp kaffe, har man bara i mjölk och socker så blir det perfekt!
Om en stund kommer även Elin hit, vi ska ut och gå, super skönt nu i vädret. solen börjar försvinna lite men det är fortfarande skönt ute.
ska nog fråga henne om vi ska ta en skogs väg där man bara går i skogen, är jätte mysigt och man får ju alltid lyfta på benen lite extra eftersom det är stubbar och saker som ligger i vägen. 
det är inte så mycket uppför, men när man har gått ca halva vägen så kommer det en rejäl backe, jag kan inte förklara hur mycket det lutar, är nästan så att man blir rädd... iallafall jag, haha.
och om man då går den vägen igen fast åt andra hållet så då kan jag säga att då får benen jobba... för inte är det någon o tränings backe. 
har aldrig dock gått åt andra hållet, men det kanske blir första gången idag? vem vet?

och jag har en fråga till er som jag tycker är ganska viktig.
tycker ni att man ska helst dricka en energi dryck tex "redbull" eller en kopp kaffe? vad är bäst? 
jag känner iallafall att man ska dricka kaffe istället för nå onyttiga energi drycker som ändå inte ger någon skillnad?
visst, kaffe kanske inte heller ger sån stor skillnad men det är ju iallafall nyttigare än tjurpiss... haha
min åsikt! 
men vad tycker ni?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!