fredag 18 april 2014

09:00

godmorgon på er.
ligger nu i sängen och drar mig, brukar ju vara så när man nyss vaknat och är super trött...
dagen idag blir att åka till stallet med junice som sällskap, super trevligt.
sen blir det att käka upp mitt påskägg jag fick igår ;)
inte varje dag man får det liksom. hehe
ska bli super kul att få träffa lilla eddie idag, han är alltid så ro o rar, lilla sötisen.
har alltid undrat varför jag nästan alltid säger "lillen" åt saker som är större än mig? haha
låter väl bara gulligt antar jag :)
idag är det fredag och det menas med helg! super skönt, även fast jag har varit ledig i nästan en vecka så det har väl varit en hel helg vecka kan man säga... men ändå, har alltid längtat till helgen så får väl vara glad nu då :) hehe
nu ska jag bara dra mig i sängen en stund till sen blir det att käka frulle o kolla tv, morgon mys bara.
låter inte det bra? :)
ha en bra dag alla fina! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!