måndag 7 april 2014

kanske man ska slå till?

ligger nu i sängen och kollar på löshår.
som ni vet så länkade jag till det löshåret jag använder, färgen och så.
men nu är det såhär att jag har funderat i några dagar på att beställa ett annat sorts löshår, näligen "TEJPLÖSHÅR" det är en dubbel tejpad löshår och som man lätt sätter i håret.
för jag tänkte... det löshåret jag har nu så kan det ta upp till 2 timmar att sätta i det... jag känner att det börjar bli för drygt och 2 timmars arbete är nästan inte okej för min del...
så varför inte testa någonting nytt?
jag ska vänta 2 månader innan jag beställer, vill ju inte köpa löshår nu när jag har hår som inte är så slitet och det sitter fortfarande kvar.
men om ni är intresserade av att se det löshåret jag kanske ska beställa så tryck HÄR.
där kommer ni även se mer information om det löshåret och alla möjliga färger man kan välja mellan. super bra sida! ger verkligen en STOR tummen upp!

bjuder på en bild när jag inte har löshår. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!