lördag 5 april 2014

svar på en fråga

Som ni kanske vet så har jag har löshår, och jag har fått lite frågor från er var jag köper mitt och färgen jag använder. så jag tänkte att eftersom det är några som frågar så känner jag att då är det lite lättare om jag lägger ut det här så alla ni kan se :)

det är såhär att det är 50 slingor i ett paket, och för en hel hårförlängning så behövs det ca 100 / 150 st. det beror ju också på hur mycket hår du har, om du har tjockt eller tunt hår. 
jag har tjockt hår och då köper jag 100 st. det passar in i mitt hår och jag tycker att det jämnar ut sig bra med min tjockhet på håret. 

så för er som är intresserade på att beställa eller bara kolla så tryck HÄR.
mer information om löshår hittar ni i länken på sidan!
kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!