torsdag 17 april 2014

upprörda jag...

jag kan ju börja och fråga varför folk försöker komma in på någon annans gmail?
blev själv nyss drabbad av det.
fick nämligen ett meddelande av min gmail att någon/några försökt komma in på min gmail, alltså en jag använder till min blogg...
och fick sedan se vars det var ifrån asså vart dom som försökt komma in på min blogg var ifrån... och det stod DUBLIN... haha
asså varför ens försöka?
så jag fick väl såklart panik och bytte lösenord fort som ögat...
asså jag kan bara säga såhär att jag blir så jävla frustrerad när folk börjar försöka hacka sig in... tycker det är helt oacceptabelt!
men aja nu är det väl som det är, men ja tycker bara att det är fruktansvärt elakt att försöka göra så, lixom vad ska ni in på min mail o göra?
det är ju lixom mitt privata och då vill jag väl ha det privat. hade jag inte velat ha det så hade jag förmodligen skrivit ut mitt lösenord och så var det väl fritt fram att göra vad ni ville med den.
men nu är det inte så och då vill jag inte att någon ens ska försöka hacka sig in!
tänk först innan ni gör någonting är ni snälla!
och pratar ju inte för alla såklart men för den som försökt med det här och om någon själv av er där ute kanske känner igen sig med att man har/gör sånt här mot folk!
men hoppas ni förstod vad jag ville få ut av det här, och jag tror faktiskt att inte bara jag skulle bli arg/besviken om det här hände...!
man blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!