tisdag 22 april 2014

18:31

Nej vet har inte bloggat på hela dagen...
Gjorde tidsinställda inlägg igår men tror ni inte att jag glömde publicera dom?
Jo men självklart!

Men jag ligger iallafall i min säng och pluggar och dricker vitamin well.
Fick reda på idag att vi har religion som tema för so nationella prov... så jag kände att varför inte ta hem o "plygga"
Vet att man inte kan rikigt plugga till ett nationellt men läsa igenom skadar väl inte?
Nog tjatat om det...

Var i stan idag med julia o junice, dom solade men jag tyckte att det var så jävla varmt ute så lusten för mig drog ner för att sola den här gången.
Men jag tankade mitt solkort där så nu har jag lite cash att sola för ;)
Sen drog jag o julia till stallet och där klappade vi om och borstade eddie :)
Satt där och snackade skit, haha nejdå men vi hade trevligt :)

Ha en bra kväll alla fina! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!