fredag 18 april 2014

min åskigt om Justin Bieber

jag tänkte göra klart en sak för er alla nu.
det är ju så att jag var ju på Justin Bieber konserten i stockholm.
och efter typ 2 månader efter de så slutade jag gilla han och sånt, o då att folk frågat mig varför och sånt, och eftersom det är ganska många som frågat mig det så tänkte jag ta upp det nu.
det är så att jag gillade han förut för jag tyckte om han och hans musik, jag tyckte om han för hans personlighet. 
men när han börja komma upp i åren så kände jag att hans låtar börja barka ut och ja som ni alla kanske har märkt så röker han ju på... vilket jag inte tycker är det minsta bra för jag menar... han har mest fans i ca 7/18 år... och asså som ni ser så är ju den siffran en liten siffra och vilken bra förebild att ha någon som knarkar och allt sånt.
så ja, mina tycken och tänken om han sjönk och jag kände att varför ska jag tycka om en sådan person som förstör sitt eget liv med massor av droger och skit? 
han förstör ju andras liv också... tänk hans föräldrar? hur kul skulle det va om man själv hade ett barn som sedan började röka? nja... inte det roligaste kanske...? eller?
men nu är det ju så att alla får tycka vad dom vill, och justin har gjort många bra saker, så det kan man inte säga att han inte har gjort , men det finns detaljer som också gör att man känner att dom där bra sakerna försämrar situationen mer när det händer nå sådant, för mig iallafall!
kanske någon av er med?
men jag kan inte säga att jag inte lyssnar på hans musik och att jag inte tycker att han är snygg för det tycker och gör jag! 
jag kan avslöja också att jag har en kudde med han på... bara för han är så snygg :D hehe
men det är typ det ända. men kan säga att jag har inte lyssnat på hans nya musik för det är inte min stil på musik, för mycket rapp och fjant för min del. men det är ju också olika :)
så jag lyssnar på han första album och ända till believe och hans acoustic verison på hans låtar. 
men sen så barkar det ur för min del :)
så ja... nå mer vet jag typ inte om vad jag själv tycker om han....
att man håller på o köper *** är ju inte bra och när man kör för fort och sånt... sitta vid rättegången och sånt... kanske fängelse... nja, inte min typ av förebild som jag ville ha faktiskt, min åskigt om lila Justin Bieber :)
vad tycker ni om han?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!