måndag 7 april 2014

Hårt pass

Nu hemma från att ha tränat och åkt in till stan och handlat med familjen och varit med när syrran övningskört.

Kan ju börja med att säga att jag har nog aldrig kört ett sånt här hårt pass.
Jag joggade mesta biten av sträckan och när jag kom till en stor och brant backe så sprang jag upp för den.
Mina ben när jag kom upp var typ av, Asså jag var seriöst tvungen att sätta mig ner, haha
Kunde ju nästan dött där.
Men skönt som bara den när man kommer hem och känner i hela kroppen att man verkligen har kämpat sig igenom det man ville. Den känslan är ju bara för underbar. Tycker jag.

Ikväll kommer jag nog inte göra så mycket. Ska bara upp och käka lite fil snart och sen blir det att slänga sig i duschen en snabbis eftersom jag tränat.
Och ja, sen blir det att lägga sig i sängen och HOPPAS på att nationella provet i kemi kommer att gå bra imorgon!
Usch vill inte göra en fail nu!

Ha en bra kväll alla fina! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!