tisdag 18 mars 2014

träning & självförtroende

nej men seriöst nu!

det är nämligen såhär att jag ska komma igång med träningen nu!
jag vet att jag har sakt det många gånger, jag vet! 
men jag känner nu att jag verkligen är redo för att få den kropp jag vill ha och få en bra hälsa som möjligt.
så nu ska jag fan ta mig till det mål jag vill ha med mig själv!
jag känner att jag inte alls har en bra självkänsla och det gör  mig till en ja... dålig person kännr jag!
vill ni veta en grej?
om jag ska vara helt ärlig så vågar jag inte ens hha uppsatt hår i skolan. visst låter det konstigt?
jag känner att eftersom jag inte är nöjd över min kropp så passar jag inte i upsatt... 
asså jag tycker att min ansiktsform och aallt kommer fram jätte mycket och det vill  jag inte visa...
jagg har runtt huvud, och eftersom jag är lite störrre så får jag ju även större ansikte och sånt...
så att våga ha uppsatt i skolan är  en av mina mål!
så jag villha bättre självkänsla! och jag ska fixa det!
och det här med träningen, jag vet alla att jag har sakt att jag ska träna,men så blir det aldrig av, men försök nu att tro på mig, jag säger nu en gång för alla att jag ska och nu menar jag faktist det! 
så om ni tror på mig så  vore jag tacksam. och då menar jag till mina underbara vänner <3

jag kommer att planera om träningen och så. har planerat lite så ni kan få kolla liite snabbt på några :)

1: gå ut på en promenad/power walk 4/5 gånger i veckan.

2: äta rätt och INTE slarva.

3: bara tänka framåt och göra det som jag vill göra med mig själv och börja lita på mig själv, tänka bra om mig själv!

det här var dom första sakerna som jag tänkte, och det stämmer bra med vad jag vill.
jag kommer att skriva ner min nya vecka i min dagbok så kommer det komma en bild ut på den planneringen så fort den är klar. det kan hända lite senare ikväll.
men nu känner jag att jag har fått  ut mig det viktigaste av det jag ville, så nu får ni tro på mig alla så ska ni se att jag kommer fixa det här galant ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!