tisdag 25 mars 2014

HELT slutkörd!

Nu placerar jag mig i soffan efter en skoldag med 2 delar av nationella prov... Och en städning på rummet.
Usch är helt slutkörd! Och mår inge bra heller... vet inte hur jag ska beskriva känslan men känner mig nästan febrig... Och hoppas fan inte på att jag har feber för då vet jag inte vad jag gör! Vill verkligen inte ha feber nu, har så mycket annat jag måste ha ist för feber!
Kände det igår när jag sov hos maja... Ja förresten så sov jag hos maja igår,  vi mös lite och kolla film o sånt, riktigt mysigt var det :) Tack maja för igår <3
Iaf så kände jag mig inte alls bra igår... frös jätte mycket och på natten så mådde jag illa... Vaknade av det :(
Inge bra!
Så nu kommer jag sitta placerad i soffan och kolla tv exakt hela dagen!
Haha och har träningsvärk för igår så körde jag maja på cykeln jätte mycket... vi körde först upp till rusta, sen till dollar och sen hem till Maja... Sen imorse så körde jag henne till skolan med cykeln och nu när vi slutade så körde jag junice från henne hem till mig... haha
Så motion har jag fått ;)
Ha en bra tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!