tisdag 18 mars 2014

frågor

hej på er. 
eftersom det inte blev nå bloggande igår så tänkte jag göra en liten fråge stund där jag svarar på några frågor :)
så fortsätt att läsa :)

1. Är du singel? Ja

2. Är du lycklig? jadå
3. Är du uttråkad? nejdå
4. Är du ledsen? nej
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej 
8. Är du en cooling? alla dar i veckan
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar gifta? nej

tror du/har du

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? beror på faktist
2. Har du nånsin blivit sårad? ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej
6. Har du haft en hemlig beundrare? eftersom det är "hemlig" så ve jag ju inte...
7. Är du kär? nej
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja

this or that


1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon 
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? bästa vänner tror jag
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? hmm... den var svår så tar båda
8. Pengar eller lycka? hmmm ;) båda 
9. Dag eller natt? dag
10. MSN eller mobil? Mobil

har du?

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har aldrig försökt o kommer aldrig göra

2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Ja 
4. Hoppat Bungee Jump? nej och skulle bli förvånad om jag någonsin skulle göra det
5. Ljugit för någon du tycker om? nej
6. Ätit en hel tårta? Nej 
7. Gjort bort dig offentligt? har jag säkert
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja! många gånger
10. Velat försvinna? beror på hur man ser på den frågan

vad/vem?

Vad såg du på tv sist? barnkanalen
Vems blogg läste du sist? kissies
Vad åt du sist? skollmat (laxbullar i dillsås och potatis) yummy
Vem pratade du med sist? mamma
Vem ringde du sist? mamma
Vem messade du sist? junice
Vad läste du sist ”bok”?  om jag kunde drömma (twilight)
Vem pussade du sist? min hund
Vem kramde du sist? maja
Vem bjöd du sist på något? maja
Vad köpte du sist? en macka och festis i skolan 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!