torsdag 27 mars 2014

blir så irriterad...

jag tänkte ta upp en sak nu... en sak som jag blir så irriterad på... och det är när folk tror att man är tillsammans med någon BARA för att man har tjej/kille kompisar. tycker bara det är så larvigt, för vissa människor verkar ju tro att bara för att man har en kompis i motsatt kön å är man tydligen tillsammans...? haha
nej sånt tål inte jag! 
verkar nästan som om folk bara tar förgivet och sedan säger det tilll halva sverige... haha nej men typ faktiskt!
jag tycker att det barra är bra om man har motsatt kön kompisar också, asså varför inte liksom? :)
och anledning till att jag skriver det här inlägget är ju just för att jag får va med om sånt här... och det tycker jag inte är ok för min del och då vill jag skriva ut det så ni alla vet det!
så nu är min lilla upprördhet mindre ;) 
nu ska jag snart gå in i duschen oh en blir det att mysa med min USA onepiece :) 
ha en bra eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!