fredag 21 mars 2014

Jag gillar/älskar... jag ogillar/hatar...

Så nu kör vi :)

Jag gillar/älskar

1: jag älskar verkligen min familj!
2: jag gillar kanterna på bröd.
3: jag gillar att få komplimanger.
4: jag älskar att sjunga.
5: jag älskar mina vänner.
6: jag älskar att köpa kläder.
7: jag älskar aloevera drycken.
8: jag gillar när personer inte är blyga.
9: jag gillar killar med brunt hår o blåa ögon.
10: jag gillar smink.

Jag ogillar/hatar

1: jag hatar falska människor.
2: jag ogillar mitt naturliga längd på håret.
3: jag hatar mobbing.
4: jag ogillar när mina kompisar inte är i skolan.
5: jag hatar småkryp.
6: jag hatar när folk tar mat från min tallrik! Haha
7: jag ogillar att jag inte har betyg i alla ämnen i skolan.
8: jag ogillar folk som skryter.
9: jag hatar att sova med smink.
10: jag ogillar när det inte funkar att lägga upp ett inlägg på bloggen via mobilen när jag inte har internet,  tar typ 100 år och ibland så går det inte i huvudtaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!