onsdag 15 januari 2014

No school...


Nej... Inge skola för mig idag inte... Igår när jag gick i la mig så hade jag spännings huvudvärk men lyckades somna iallafall. Vaknade sen på natten av att jag fortfarande hade det, så tog en tablett men det hjälpte inte ändå... Så när jag vaknade på morgonen sen så hade jag fortfarande ont... Så tog väl en till då... Men fanskapen har inte försvunnit än :( har blivit lite bättre men det är f*n inte bra!
Som ni kanske förstår så har jag inte gjort så mycket idag då... Har mest legat på soffan och myst med både mina katter och hundar. Även kollat på fåglar med min lilla katt... Haha
Men nu sitter jag bara i soffan med ett stort glas vatten och myser med ena hunden :)
Har nyss sminkat mig lite i sånt... Kände för det o så fick jag sjukt tråkigt... Haha
Sminkade mig som vanligt som jag gör till skolan, så var ingen stor makeup liksom :)

Imorgon blir det skola och då ska vi upp till vbu och kolla på olika linjer. Eller asså före jullovet så fick man välja vilken linje man ville åka o kolla på, gissa vad jag tog? Handels tog jag :)
Så det ska bli spännande att få kolla på olika saker och sånt där :) 
Sen efter skolan så ska jag och Elin göra en väldigt rolig sak som jag har längtat efter... Kan ni gissa vad det är? 
Det berättar jag imorgon när det väl gäller :D haha 
Ha en bra onsdag alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!