söndag 12 januari 2014

Mobbning

Hej på er.
Som jag sa i det tidigare inlägget så ska jag berätta om vad som hände i fredags...
Jo det är ju såhär att från 7an till nu i 9an så har jag haft problem i skolan... som då är mobbning.
Det är mest killar som har hållt på och sakt dumma saker o sånt.
Och nu i 9an så trodde man väl såklart att dom fattat hur man beter sig. Men nej tydligen inte.
En liten tid efter vi börjat 7an så la jag upp en bild på när jag o min brorsan höll i en varsin powerking...
Den första kommentaren jag fick va att jag tydligen va en p12a... haha
O sen så rullade det bara på med sånna kommentarer...
Det var en som också fråga om jag var dum i huvudet och sånt... det pinsamma med det var att jag inte ens hade skrivit nå elakt till någon av dem.
Men som tur va så hade jag två tjejer vid min sida. Dem "hjälpte" mig att få dom att sluta kommentera på den bilden... TACK! <3
men aaa... i fredags så fick jag en till kommentar på den bilden...
O då var den en som hade kommenterat "rally"...
Att kommentera så på en bild som är 2 år gammal o där det nästan BARA finns hat kommentarer, det är så SJUKT elakt!
Jag blir så jävla arg på folk som SKA veta vad man SKA göra o INTE SKA GÖRA!
fyfan säger jag!
Men det som jag stör mig på också det är ju att dom som kommenterar nå elakt får aa ca 10 likes på det också. Det är också helt sjukt! Det bevisar bara att folk är så jävla omogna!
Helt sjukt ju!
Man sårar faktist VÄLDIGT mycket!

ett STORT tack till er alla som stöttar mig genom allt! Loveusomuch!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!