söndag 19 januari 2014

godnatt

ja nej, nu börjar klockan rinna iväg... snart är det dags att sova lite :)
men jag är inte trött!jag som var ganska trött igår vid dennhär tiden... men inte nu när det är skola tydligen.... aja, är väl som vanlig då :)
nu ikväll så har jag verkligen inte gjort mycket. har setat på rummet och sen käkat lite chips med la familjen ;) ganska soft söndag iallafall :)
vad har ni gjort ikväll?
den här veckan så blir det stenhård plugg! har engelska vecka o då ska jag kämpa på! måste fixa det här!
sen på tisdag eller torsdag så har vi prov i fysik... undra hur det kommer gå... haha
kan ju säga att jag inte är nå bra alls på det :P får göra mitt bästa iallafall :)
men nu ska jag lägga mig och kolla på någon film så jag blir lite tröttare iallafall... men först blir det att sätta på en primer i hela ansiktet så mitt smink håller hela dagen imorgon :)
godnatt på er och sov så jätte gott :) (hör av mig om jag inte kan sova) puss
#bildirepris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!