lördag 4 januari 2014

Falska "bloggvänner"

Ja ni ser ju rubriken.
Det jag stör mig så sjukt mycket på i bloggvärlden det är när en känd bloggare tex nellie berntsson när det är folk som försöker bli vän med en BARA för att få status.
Asså det stör jag mig så sjukt mycket på.
Asså lixom... man ber väll inte om att bli känd?
Det spelar väl ingen roll så heller...
Visst det är folk som sitter och verkligen sattsar på att bli kända, så kan det också vara. Men för min del så ser jag det mer som en rolig sak. Jag tycker det är skit kul att sitta och skriva om mina dagar och ja... vad jag gillar o mina åskiter om saker och ting... ja men allt sånt. Ni fattar nog ;)
Men då till er folk som bara vill ha status...
Asså det finns så mycket mer man kan göra istället för att sitta o försöka bli "kompis" med någon som är känd o så...
Asså komigen... man sviker bara den kända.
Vill ni ha status så tycker jag att ni ska försöka få det på egen hand.
Alla är även olika så man ska inte heller sitta och skriva som en känd bloggare då. Då blir det ju inte ni själva som skriver... då är det ju någon annan... konstig formulering kände jag :P
Men till er alla där ute... se det hela som en rolig grej! Gör det som NI tycker är värdefult att göra. Vill ni bli kända så tycker jag att ni ska ge gärnet på det.
MEN kom ihåg att man INTE kan kopiera någon annans tex inlägg och sånt.
Kör på erat eget!
Blir bäst så kan jag lova. Och det stärker även erat självförtroende faktist :)

Gå efter era drömmar! Peaceout <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!