tisdag 4 februari 2014

RIP nemo <3

Idag har det varit en så förjävlig dag!
Provet i skolan gick skit dåligt och massa annat.
Och vi var tvugna att ta bort våran älskade hund nemo...
Usch mår så dåligt!
Jag visste att han skulle åka till veterinären och kolla upp lite hur han va o så...
Så ringde mamma sen föe hon skulle hämta mig vid maja... o då sa hon att dom hade tagit bort han...
Min älskling hade tumörer i benet...
Han blev 10 år gammal <3
Önskade att jag hade kunnat va med och säga hejdå, men visste ju inget...!
I morse var det sista gången jag fick se han, krama han och allt!
Önskar så jävla mycket att han kom tillbaka!
Vi fick han när jag var 6 år... kan ni tänka er, i 10 år har jag levt med världens mest underbaraste hund... o så bara försvinner han... kan ni tänka er den smärtan i hjärtat?
Det är hemskt!
Jag hoppas så mycket att du har det bra nu och att du och din kusin kinai springer runt tillsammans och har det underbart!
Du är jätte saknad och vi älskar dig så mycket!
Ni får ta hand om varandra och inte glömma att vi saknar er båda & älskar er båda så mycket!
Loveu!!! <3

(Nemo ligger & kinai sitter)

RIP min älskade nemo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!