torsdag 27 februari 2014

Igår

Hej på er.
Sorry för ingen bloggning igår, men det krisade med internet...
Jag var med Julia Eklund i borlänge igår, vi kollade runt lite och hon köpte världens snyggaste jacka!  Seriöst, den var såååååå snygg!
Jag köpte dock inget för jag kände att jag inte behövde någonting.
När vi skulle käka så bestämde vi oss för att pröva sushi... Kan ju säga såhär att det var sista och första gången jag tänker äta det!
Det var inte min typ av mat smak...!
Vi var även med Daniel en stund, så det var ju såklart skojigt :)
Vi åkte hem runt 5 på eftermiddagen, så sov jag hos Julia, vi käkade chips, popcorn och vindruvor ;)
Hehe
Pratade om allt och inget så som det ska vara :)
På morgonen nästa dag (idag)
Så gick vi upp runt 9 och drog oss bort till sporthallen och kollade på sportlovs fotbollen en stund, sen gick vi och käkade på Subway,  fy satan vad det är gott!
Subway in my <3
Så åkte jag hem vid 1 typ,  blev då avsläppt vid junice för vi ska typ städa och kolla på lite film :)
Så nu ser jag fram emot en till sjukt bra dag idag som det var igår med Julia och Daniel!
Ha en bra torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!