söndag 2 februari 2014

Hur du än ser ut/hur du är, är det mer än okej...

Är så frustrerad!
Blir så arg när jag ser att der är en som blir utanför!
Är man tex 5 st så ska man inte läman en utanför! Så jävla svagt gjort!
O speciellt om det då är ett gäng med tjejer/killar som tror att dom är så jävla fräna! Haha
När ni gör så mot en så kan jag ju säga att ALLA ser vad ni gör o det är ni som gör så som blir töntar!
Jag vet att flera människor där ute säger "aaa dom som inte sminkar sig och hänger på stan är TÖNTAR"
Ursäkta men... vad är du för jävla tönt om du säger så? Haha patetiskt ju!
Och lika i skolan... vet att det är många som blir utanför i alla olika delar av sverige!
Det som jag hatar så mycket det är när folk bara dömmer en om hur dom ser ut och inte hur dom är!
"Åh du va snygg och har status, dig ska jag/vi va med"
"Ööö kolla tönten... har säkert 1 likes på facebook, vilken tönt"
Asså ser ni inte hur hemskt det är!
Får ju panik!
Tänk dig sig om du skulle sitta i den där sittsen... man hade ju inte klarat av det!
O lika det här med att det nästan ALLTID finns en "ledare" i "tuffingarnas" gäng...
Varför kan inte alla bara vara tillsammans?
Måste en bestämma allt?
I det gänget jag o mina kompisar har så kan jag säga såhär att alla bestämmer! Det är ingen som inte bestämmer o det är ingen som bara bestämmer heller!
O det kan jag säga är sjukt skönt att det inte är så!
Man måste väll få göra vad man vill, ha på sig vad man vill, sminka sig eller inte sminka sig spelar då absolut ingen roll över huvutaget!
Tycker bara att alla som tror att dom är nå är så jävla patetiska nu för tiden!
Blir fan arg!
Respektera alla hur dom ser ut och allt!
Bara för att den personen kanske inte är fin i dina ögon så kan jag säga att den är fin i alla andras ögon!
Alla är fina! ALLA! Så snälla låt alla vara med, låt alla få vara som dom vill!
Sköt ditt så kan jag lova dig att dom andra sköter sitt!
O det jag INTE kan förstå... det är... om man skulle vara "ledaren i gänget" hur fan skulle man orka det?
Asså... gå o styra över andra... haha
Ni hör ju hur det låter! 
Är ju skrattretande!
Så om du känner igen dig i det här så vill jag bara säga att stå för den du är, gö som du själv vill, va den du är och gör inte som någon annan vill om du själv inte vill!
Stå upp för dig själv!
Kramar till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!