tisdag 25 februari 2014

Borlänge

Hej på er. Uppdaterade inte dagen idag men den var för att det inte ville publiceras upp så sket i det.
Men nu har jag wi-fi och nu ska det funka :) 
Jag åkte nämligen till Borlänge idag med junice, vi träffade lite gött folk där också så det var skojigt.
Vi åt som vanligt red bull glassen ;) hehe
Är en standard för oss!
Jag köpte bara ett par byxor från Gina som var försmå... Dom ville inte över rumpan... Haha
Så vette fasiken hur jag ska fixa det här... Men dom kostade bara 99 kr på rea så hade ju inte gjort bort mig iallafall :) 
Just nu sitter jag bara i soffan och gör ingenting... Ska väl bara sitta här hela kvällen... Haha nejdå
Ska kolla om det går någonting bra på sf kanalen ;) 
Och som ni kanske vet så är jag slarvig och har slarvat med att ta mina "mediciner" så håret växer... Så aa... Är uppe i 6 st nu som jag missat... Not funny!
Aja nu ska jag som sagt kolla om det går nå bra. 
Ha en fortsatt trevlig kväll/natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!