söndag 14 september 2014

Godnatt

Den här kvällen avslutas med en härlig kväll framför tvn. Blev att käka chips och ostkrokar med ;) mums! 
Alla ville kolla på vilket parti som van, så det har vi ägnat oss åt nu på kvällskvisten.
Det håller fortfarande på men jag blev bara för trött för att kolla så I decide att gå och lägga mig istället :)
Så nu ligger jag här i min säng med "Sune i Grekland" filmen rullandes på datorn. Jag kan verkligen INTE sova utan film! Är nästintill helt omöjligt för mig att göra det... Ibland är det sjukt jobbigt och pinsamt...
Fast är inget jag stör mig själv på så det kvittar :)

Imorgon blir det skolan, går inte så värst länge imorgon så det är ganska skönt ändå.
Efter skolan så blir det att sätta mig och plugga till matte provet på torsdag. Och vi har även ett litet samhällskunskaps test i veckan så kan vara bra att plugga lite till det med. 
Och sist med inte minst så måste jag skriva en text om mig själv på engelska, som ska vara klart tills på tisdag. Men det här ska fixa sig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!