tisdag 21 oktober 2014

The life tag

1 vilket år har varit bäst? oj svårt... men det måste nog vara 2014 


2 vilket år har varit sämst? får ta 2014 där igen, har varit super bra och super dåligt samtidigt...


3 om värden skulle gå under vad skulle du göra sista dagen?va med min familj och träffa mina vänner.


4 vad längtar du mest till för 2015? att komma igång mer med träningen, riktiga resultat!


5 vilket minne skulle du vilja upprepa? alla gånger jag varit i Grekland och Justin Bieber konserten och när jag hade häst


6 om du skulle åka till framtiden vad skulle du vilja göra då? svårt och säga när jag inte vet hur det kommer se ut...


7 om du fick vara en kändis i 2 dagar vilken skulle du vilja vara? lätt Justin Bieber.


8 vad skulle du vilja hända 2015? vill att det ska bli ett bra år med nya möjligheter och som sagt stora resultat på träningen


9 vem skulle du vilja träffa igen som har gått bort? alla mina djur 

10 om du vann en miljon vad skulle du göra då? ge pengar till cancerforskningen, familjen och så skulle jag ta första flyg till New York!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!