onsdag 7 maj 2014

min åskit

jag tänkte ta upp en grej som jag stör mig så jävla mycket på inom folks kändisliv.
om man tex kolla på instagram... typ alla kändisar har ju typ insta, och lägger ut bilder och sånt. 
det som jag tycker är så jävla patetiskt är när dom då får massor av fina kommentarer så är det typ 99% av alla som inte skriver tack eller någonting! jag förstår inte hur man inte kan säga tack eller någonting.. asså tycker det är så taskigt gjort, för kolla... dom som kommenterar någonting fint asså dom uppskattar ju e och då skulle iallafall jag tycka att det blev ännu roligare om den kända skulle svara alla med att skriva någonting iallafall. asså det räcker med ett tack. asså nej helt ärligt så förstår jag inte! 
man ska väl bara vara glad? skulle iallafall jag vara.
jag tycker att om man inte säger/skriver tack eller så, då tycker jag att man kanske inte förtjärnar att få nå fint heller..
och med det här menar jag inte att man måste kommentera på varje bild, men jag tycker verkligen att man kan skriva någonting tillbaka, blir lite som en bekräftning då :) 
bara min åsikt! 
ni får tycka som ni vill. 
no hate!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!