onsdag 4 december 2013

Skolan...

Hej på er.
Kan ju börja med att säga att skolsn idag inte har varit på topp!
Blir så arg när jag inte kan matten och dem bara börjar med andra saker helatiden! Jag menar... när jag säger att jag inte förstår så får jag börja med nå helt annat igen... dem sakerna jag inte inte hade rätt på förra provet...
Och ja så självklar nästa dag så säger dem igen... nu ska vi göra det här... och så är det någonting annat.
Och lika när det är en i klassen som svarar på allt i genomgångarna så kan tydligen ALLA det... nej fyfan!
Så ja... ni kan ju gissa om jag lackade ur idag... JA DET KAN MAN JU SÄGA!
Usch vet fan inte vad jag ska göra... blir bara så arg! :(

Förutom det så har väl resten av dagen varit okej... vi hade musik idag och då fick vi spela gitarr till mamma mia o roar (katy perry) vi fick även sjunga dem låtarna också... så det var skojigt :)

Efter skolan så åkte jag och junice hem... eller aaa... vi tog en buss som gick runt på nästan alla ställen ungefär där vi bor så aa vi satt på bussen i ca 1 timme... ganska drygt men skönt ändå :)
Efter det så gick hon med mig hem... hatar att gå hem själv...
Men gud... när vi skulle gå hem så hörde vi någonting konstigt... asså det var som om någon blåse i en tom flaska... fast MYCKET högre än vad det låter när man gör så!
Så aaa... vi blev rädda och gick på som bara den... haha ja... usch ;)

Nu så ligger jag här i min säng och kollar på lite film. Skönt att göra det såhär på kvällen när man är trött och sliten :)
Idag ska jag nog inte göra så mycket mer... kanske kolla lite på tv bara :)
Imorgon slutar vi 13:50 så då tänker jag åka hem direkt och plugga till no provet som är på tisdag eller torsdag nästa vecka... måste klara dethär :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!